dinsdag, november 07, 2006

Eindelijk is het zover

Joeghoe-oe-oe!! Eindelijk is het zover! Op 1 januari 2003 ben ik bij mijn Nederlandse werkgever begonnen om elke twee weken een extra dag onbetaald te werken. En op 31 oktober 2006 was dan werkelijk mijn laatste werkdag met het vooruitzicht op een half jaar vakantie in mijn geboorteland Suriname, een ware Sabbatical! Een paar weken zijn wel nodig om het een en ander te regelen, en dat is gauw meer dan je denkt: visum aanvragen, doorlopende reisverzekering van 90 dagen verlengen naar 180 dagen, nog even naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle, de halfjaarlijkse oogcontrole en voorraad contactlenzen ophalen, alle rekeningen automatisch laten afschrijven en zo gaat het lijstje door...totdat de leuke dingen beginnen; naar de kapper, presentjes voor de familie in Suriname inslaan, shoppen voor de nodige gadgets...heerlijk al dat digitale speelgoed. Daar moeten vast wel mooie plaatjes uit komen voor deze weblog.

2 opmerkingen:

ArieBombarie zei

Leuk Monique, ik heb je blog gevonden en ga je lekker zo volgen, ik vind het superspannend ook al volg ik het op afstand.

Succes!
Frits

Anoniem zei

Hallo Monique, ook ik heb je blog gevonden en ga je volgen. Goede reis gehad en inmiddels al gewend aan het relaxe leventje in je hangmat?

Groeten Marcel